hemma igen (:

Efter mycket smärta och myyycket tålamod, har jag äntligen tatuerat mina ögonbryyyn! helt ärligt, jag doooog av smärta! och ni som tatuerat er på kroppen, kom inte o säg de gjorde inte ont väl... det går inte o jämnföra me ansiktet, vilken smärta... fyfaaaaaaaaan! men fett skönt att ha de gjort =)) .. dem blev riktigt bra, nu väntar ja på att dem läks så dem bleknar lite för nu e dem för mörka :P haha ! =) , vilka visste att ja skulle göra det och vilka inte?...  

gick ut me min bebis när jag kom hem också överlycklig och fick göra sina behov hähä :D men men .. som sagt fick bilderna av Sara nu, tänkte slänga upp dem ... =)


En kväll på M&G :)

Jag  &  Sara   - haha ser drogad ut? :p



En Caszandra :)




Jag & Mario :D



Gruppbild =)



hahaha fråga inte ens



/ CIAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0