Fredagskväll ..

Hej bloggen, just nu har jag klätt på mig lite festkläder fixat mig, sminket ska förbättras och håret ska man göra något åt ? usch.. haha orkar inte... det blir en liten utgång med några brudar till mig ... Marielle Alexandra Sabina Sandra . eventuellt flera =) .. Tony ringde också nyss och frågde vad jag skulle göra? jadu haha .. m&g om du inte har något bättre förslag? haha ! :) får se om vi inte drar på festen i Markim kanske .. där kära Rebecca har födelsedagsfest ! hon blir 19 idag :.. HURRA HURRA HURRA =) grattis stumpan!! .. annars så får de bli en hyffsat nykter kväll , för imorgon och på söndag dåå äre sjukt mkt fest.. :) vad ska ni annars göra ikväll? några planer? hemma eller utgång? ...

Ni alla får ha en jätte ''varm'' lördagskväll/natt ... så hörs vi imorgon! :) PussKram


SKIT VÄDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!


     GRRR HA EN TREVLIG FREDAGSKVÄLL ;) AHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0