19.39

nuuu har jag fått  i mig middag som bestod av lax potatis och citron och bröd till ! :) underbart smaskigt! .. vilade ett tag innan middan.. nu ska jag och mamma boka teori / uppkörning ;D nu gäller det ! =) vill bara ha körkortet , skoja om hur fri jag kommer kunna vara, såååååå sköööööönt :D

jag & Jessi - 2008 i think? rätta mig om jag har fel !



jaaaduu, studenten är 5 juni... då springer jag ut! eller VI.   , grattis alla som tar studenten! 3 år i gymnasiet har INTE varit lätt, men väldigt bra .. och glad att jag gjorde det. jag som tänkte ta ett sabbats år haha ! riktigt glad att jag inte gjorde det.. för då hade jag ångrat mig starkt just nu ! :)  .. efter studenten så blir det Italien till mormor & kusiner själv. och sen Thailand med pappsen och resterande familj i BRO. och sen eventuellt Libanon med Nadin & hennes familj.. ni som inte förstår vad jag menar med resterande familj i BRO är att min pappa & mamma är skilda sen många år tillbaka och i Bro bor Pappa, Låtsas mamma, lillebror & lillasyster! ... =)  längtar till sommaren! .. eller mer till utomlandsresorna jag ska göra... thailand är det bästa jag upplevt i hela mitt liv och längtar tills jag åker dit igen och nu efter studenten åker jag igen och då blir det inte bara 16 dagar.. utan några månder, halvår? :)  sen när jag varit på alla underbara resor , ska jag försöka leta jobb utomlands som reseledare tillexempel .. sen när jag jobbat och njutit av mitt liv lite så vill jag förhoppningsvis in i Polishögskolan! ..  yeeah thats me ;D haha ! =)  men nu ska jag titta på tv, och kanske sova lite till... skriver senare om jag orkar  /   har något på hjärtat .. annars bloggen säger jag godnatt och vi hörs imorgon!

PussKram

 / CIAAAAAAAAAAAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0