mhm

Heej bloggen. Just nu sitter jag och bara funderar på allt möjligt.. allt som rör sig i mitt huvud!  vänner på kärleken familjen jobbet och allt.. tänker på min pappa och deras familj hur mår dem? .. det som var det värsta på min student var att min pappa inte ens dök upp, han smsade en dag innan och skrev att han inte kunde komma? men sade inte varför.. till och med min farfar som jag inte träffat på ah jag vet inte hur många år kom och lämnade pengar.. min pappa skrev i smset: hej sassa, kommer inte idag.. men du får din present någondag, kram pappa.  ? ja menar var det allt? din dotter tar studenten, hon går ut skolan.. hon klara det? och hon får det där smset... sen du ringer mig några dagar efter och grattar.. och säger ah jag kunde kommit själv, men orkade inte diskutera me din mamma?.. ofta du ens bryr dig om min mamma på MIN student MIN dag... suck. aja, tur att jag har en sån underbar mamma som finns där jämt för mig, som gör ALLT för mig.. du är min själsfrände och världens bästa kompis!, love you.  Har också världens bästa bröder .. tack för ni finns för mig, ni lyser upp allt.. vad vore livet utan familjen? INGET. Får inte glömma mina små älsklingar som är min familj .. Chila & Timon .. mina älsklingar :)  ( hund & katt ) :) hihih..

Godnatt :)



 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0