hihihi :D

Kom precis hem från att varit på ängen sjukt många timmar :) har variiit sååå skööönt !! , jag & Andreas var där med Chila sen dök Marielle upp :) så vi satt chillaa , snacka skit lyssna musik medans mitt busfröö sprang runt lekte med andra hundar samt att vi kastade bollar som hon hämta ! :) nu sitter vi hemma hos mig och jag ska raka hans hår sen ska vi äta middag, sen ska jag dra in med Marielle till Gärdet och fixa oss ,sen ska vi till Skogås träffa några.. Danne blir 20 idag så vi ska väl förbi säg grattis :) sen får vi se ! :) ska iallafall sova hos henne ikväll i gärdet .. sen imorgon 16.15 ska jag jobba till 7.30 dagen efter... nej nu ska jag fixa sallad och lite annat .. sen ska jag fixa mig och dra mig ! kanske hinner blogga en snabbis innan jag drar ! annars ha en toppen onsadag! puss så länge.

 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0