dags igen ;)



Sommaren - Vem kunde ana att det kunde vara såhär underbart skönt i Sverige? det känns verkligen som utomlands, gå ut sent på kvällarna i linne? helt underbart! :) .. det jobbiga är att man vet inte vart man ska ta vägen när ens rum är som en bastu haha :p

Italien -  Har bokat min resa till Italien nu, åker 6 augusti och är borta en vecka!, åker ner med bror Riccardo och hans flickvän Ann till min mormor 1 vecka, sedan åker jag hem då dem andra åker vidare till Sardinien som också ligger i Italien. :)

Sommarkvällarna - Verkligen underbart njuta av vädret så länge, sitta vid en brasa vid sjön mysa med kompisar eller sånna kvällar man bestämmer sig med sina brudar att ta några glas vin hos någon på balkongen och sedan bege sig
vidare.. eller varför inte bara ta några glas vid brasan och sitta och mysa under en filt resten av natten? UNDERBART!



Bästa vän har lämnat mig -  Hon har verkligen åkt till Libanon och det suger :'( , och idag har hon varit borta 1 vecka redan :O helt sjukt vad tiden går fort.. tänker på henne varje dag, och jag vet att hon läser min blogg & jag vill bara berätta för dig min älskade bästis! du är mitt liv , och jag kommer vänta på dig tills du kommer hem.. I love you .

Falskhet  - Folk som bara ljuger & ljuger hela tiden, jag menar vad är poängen? jag får alltid reda på sanningen.. sist var ikväll, jag fick ut det så fort från en person.. hur orkar dessa människor hålla på? jag förstår inte .. fy & blä.. skjut hela bunten?

Falska rykten -  Där har vi något jag verkligen hatar med Vallentuna, det är såhär för folk som inte varit i Vallentuna eller hört talas om det. I Vallentuna snackas det väldigt mycket bullshit och säger du något i förtroende till någon så tro inte att det stannar, det är ute på mindre än 1 minut till hela Vallentuna, och med det.. falska rykten det jag ville komma fram till.. jag hörde en grej igår av min vän som jag blev väldigt upprörd av, usch säger jag bara.. ville bara spy! .. hur kan ens folk säga sånna saker? det är hur jävla sjukt som helst.. GÅ OCH DÖ!



Kommentarer
Postat av: AMANDA -

ja visst känns det som utlandet här hemma?? helt uderbaaaaaaaaart.

2009-06-28 @ 23:14:41
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: emma

funderar på att stänga ner min blogg.

säg din åsikt

http://puredesiree.blogg.se

2009-06-29 @ 00:31:41
URL: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Ella

hehe jaa det håller ja med om .. hemlisen är ute på 1 minut & alla vet om det i vallentuna :(<3

2010-03-06 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0