torsdagskväll

Torsdagskväll ! och dagarna räknas ner till jag drar ifrån Sverige.... pratar me min kusin Alessia som jag ska träffa där nere på msn , och hon vill jätte gärna komma upp till Stockholm, så ska få med henne hem med mig bra va  ? :) visa henne underbara Sthlm!.. dessa clubbar & bara shooppa umgås tillsammans.. var ju år sedan jag träffade henne!.. sån vacker tjej med ett så vackert hjärta! ...  snart kommer Andreás hem också från Turkiet, och jag hoppas han handlat massa saker åt mig mouhaha :) annars vet jag någon som ska få smisk haha... nej men han vill ju ha så mycket från Italien, då ska jag ha saker från Turkiet :) hihihi!.. 


Alessia



 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0