torsdag!

Godmorgon bloggen.... mår skit bokstavligen! haha, men man får väl lida pin.. så äre bah ;) men mår lite bättre än imorse, trodde jag skulle dö av smärta.. har så fruktansvärt ONT i min mage..blää :( ... iallafall, igår var vi hos Sandra och drack och myste.. sen kom André & Eddie dit så vi satt tillsammans hela natten drack och shotta och spela spel.. aah det blev lite för mycket blandning för mig! tror att det är därför ja mår som jag gör idag haha! .. tog lite bilder & en video som dyker upp senare under dagen!, orkar absolut inte nu ... usch nej!


Eddie & André :)'



Väntar på mami som ska komma hem, så ska vi åka och handla lite.. ikväll vill ja ha myspys!, det är det jag känner för...

 / C

Kommentarer
Postat av: DILAN

Ha en trevlig kväll!

2009-07-09 @ 19:37:45
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0