tisdagskväll

Hej alla underbara!  .. sitter nu vid datan & lyssnar på lite låtar en vän gjort.. tar det lugnt, väntar på middagen!, sen tror jag att jag ska träffa Tobbe ikväll, han ville dricka.. men tror inte jag ska göra det haha!, så vi får se vad vi ska göra ikväll :) .. annars är allt bra me mig.. åker om 16 dagar till Italien, imorgon kommer Lillis och dem hem från Turkiet.. jadu, mycket händer just nu i mitt liv, eller (?) .. Thommy blir 20 på onsdag! fyfan vad kul.. det är iof imorgon haha!, så ska väl ringa han lite senare ikväll och se om dem ska ut i stan, då lär jag dra dit och gratta han ge han en present och se om han ska ut eller om dem ska chillnäni , får väl se det! .. nej nu ska jag duka och fixa, sen äta ! :) Puss på er!


Hitta en bild på mig som jag inte sätt på länge, haha mjaaaou ;)




 / Caszandra Vacchi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0