Till jessica

Hej alla underbara, har ni saknat mig (?) , dum fråga såklart ni har ;) mjaaou!... har varit iväg och ätit mat med mamma.. och nu är jag hemma!, ska strax hoppa in i duschen, sminka & fixa mig för ikväll!.. ska nämnligen ner till min svägerska (jessica) på krök! .. vi ska dricka Asti champagne och dricka vin! sen ska vi till stan med Henke & Stefan, vi kör in dit lämnar bilen vid Henke... så skönt att få umgås me henne, min bror är i dalarna i våran villa med Emil, så nu kan vi passa på att ha det superkul tillsammans! , en störtskön brud i alla lägen.. min mamma är våran chaffis har hon sagt så det är skönt :) haha!... nej nu ska jag fixa mig, det kom sms också.. dags att kolla, det är inte lätt att vara populär ... aj aj aj ;) puss så länge.

Min vackra Svägerska ;)








 

















/ Caszandra baby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0