sry.

Hej bloggen, förlåt för dålig uppdatering.. men igår hade jag inte tid att blogga alls... så hur såg min lördag ut?, vi drog aldrig till den där båtfesten, utan vi bestämde oss för att dra hem till Sabina dricka lite tequila shots, och sen möta upp resten av packet på våning ett.. vilket vi gjorde och deet blev en fantastisk kväll, min fortsatte vid en fest uppe vid diskteknik där jag träffade bland annat alex stefan & jennie.. treevligt :) , sen drog jag hemåt vid 3 då mamma hämtade mig! och jag sussade skönt.. blev inte lullig eller något, väldigt skönt .. men trött var jag!, vaknade runt 12 dagen efter.. ut me hunden, sen skulle jag & mami till täby centrum och byta några leggings som inte var så passande :O .. men slutade med att vi kom ut me massa kläder smycken förlovningsring :$ :) hihihi och skooor ... hähä.. igår shoppade vi på inför min Italien resa .. åker om exakt 1 månad! fyfan va underbart :)) ... nej nu kom jag hem från jobbet eller för en stund sen 40 minuter kanske.. har ätit lite frukost, ska se vad jag ska göra.. ska nog ta en liten tupplur!, sov inte så bra, vaknade hela tiden under hela natten.. jätte jobbigt! .. nej men jag tänkte ta kort på allt ja köpte igår, så visar jag det i nästa inlägg! håll utkik :) pusss så länge.

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0