mot solna

Då var man klar & redo för partajj!  innan jag åker in till solna , så ska jag & min mami äta på kina restaurang här nere i centrum, hon frågade om jag ville äta det med henne, självklart ! :) var typ år sen (?) haha! , sen drar vi in med 19.28 bussen till danderyd sen tunnelbanebyten! ... när vi kommit dit blir det mingel med alla och mat & dryck som bjuds där på plats! kommer bli riktigt trevligt må jag säga,  har ju mina brudar.. med er är allt perfekt! .. nej nu ska vi åka iväg jag & mami... sen mot solna, vem vet ja kanske hamnar i stan som sagt haha! , man vet aldriii med oss :)  men annars ha en toppen lördag , puss så länge.
 
'' Livet är en fest '' ;)




  / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0