mjaou

Hellojsan ! :) var lite knaas idag på dagen, som gjorde att jag mådde skit och ville bara ge upp och inte bry mig om något alls... men det löste sig med ett glatt telefonsamtal! .. <3 , nu är jag hemma, väntar på middag.. mamma ska laga langos till mig haha :) så jävla nice, något man ALLTID äter varje gång man är på gröna lund, underbart! .. senare kommer Andréas hit vi ska titta film och bara snacka om allt.. vi drar ju till Öregrund på lördag på kräftskiva & poolparty hos Mian! .. underbart, sen drar jag nästa torsdag till Italien... så vi ska snacka massor! .. mouahaaha :)

Förresten, intervjuven med paradise hotel är imorgon och jag skippar den ... för respekt mot min mamma som inte gillar det så värst mycket .. men men jorden går ju inte under för det eller hur ? ;) puss på er.

 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0