lördag!

Hej bloggen! ska nog tala om för er vad jag gjorde igår.. haha fixade mig inte, och drack inte.. och hade absolut ingen lust med att gå ut på krogen och dansa osv.... jag satt hemma vid datan till 12 ungefär på kvällen, då min mobil ringer och det är Tobbe som frågar om jag vill följa med till stan med han & hans bror, för hans bror ska ta några öl!.. och självklart åker vi bil dit & hem.. men jag satt i mjukisbyxor och orkade verkligen inte! var så trött & nej fan tänkte jag!.. så jag sade, vänta ska ringa min vän Marielle.. då jag sa men hon hade inte heller någon lust med det.. så vi fick med dem istället till våning då vi var där 2 timmar ungefär, alla var verkligen på våning ALLA .. haah .. mongosar :) .. så efter de skjussa han hem mig, men jag blev inte hemma länge förrens min vän ringde mig och ville att jag skulle komma över.. så Tobbe hämta mig igen :p , så skjussa han mig dit! & så låg vi vakna till 5 imorse, eller han somnade.. och jag somnade runt 7! .. upp 11 idag, och mami hämta mig!, sen nu e jag här.. ska sminka mig lite, sen ska jag in till grönan möta upp mina småsyskon samt pappa och några! .. mysigt!

Ikväll får jag se, det var planer om att vi skulle åka till en clubb .. ( midsommarkransen ) ? .. men tror jag följer med min bror & hans vänner ut i stan på krogen, om jag nu orkar och mår bättre!.. annars får vi se när jag e hemma från grönalund :)

puss så länge , ha en toppen lördag!

 / Caszandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0