Kvarnen.

Imorgon öppnar kvarnen , ahah det var fan år sen dem stängde .. och då jobbade jag där! ingen höjdare, för cheferna sög.. men så är det alltid när det är vissa utländska som äger krogar osv.. ta inte illa upp, menar nu vissa idioter! ... men de ska bli kul att dem öppnar igen, haha inte så kul att gå ut på våning direkt.. så jävla off!.. mycket gamlingar som är fulla & gör bort sig.. däremot mammor och pappor också... som kan vara mina vänners! .. pinsamt att se dem så när dem faller ihop på golven och gör bort sig!, skulle min mamma bli sån... aaouhh vet inte vad jag skulle göra haha!.. drick me motta för fan, ni klagar på oss ungdomar att vi dricker.. men visa gott föredöme istället för att supa ner er själva! .. USCH!.

Nej nu luktar det mat, ska ner o hälsa på min mami ... och sen får jag se!, ta en lång dusch.. det känns underbart!.. ikväll är det bara ta det lugnt som vanligt.. sen imorgon ska vi väl ut ! :) till kvarniiish haha..  vad tycker ni om videoinlägg? ska ja börja göra videoinlägg? haha.. flumm.. puss så länge.

 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0