dumma mig :$

Förlåt för en hemsk uppdatering! ja ja ja jag vet att ni älskar mig haha ;) ... men som sagt nu är jag tillbaka, igår var jag som sagt i täby kyrkby träffade Andréas sen drog vi ut och träffa Viktor Hampe Danne och Jimmy.. vi chilla ute ett bra tag, och tog det lugnt bara ... sen så skulle vi till sjön där det var ett stort partytält tydligen träffa Sebbe Matte Tobbe o alla dem satt och drack, men blev icke så! .. gick in runt 10 .. somnade rätt snabbt, var så äckligt trött ! ... idag har jag fixat gästrummet slängt massa skit och rengjort.... massa saker som hänt också, och jag orkar verkligen inte! ... fyfan för falskhet :/ usch .. när man ändå vet sanningen ? varför inte erkänna .. det är bara sjukt! helt sjukt :S ... att vissa inte har någon moral alls i sig... nej fy! .. på lördag ska jag som sagt till Öregrund, och fyfan vad jag längtar! .. fan vad kul jag ska ha! ... wiiiiiiiiho!! ... många undrar mycket saker om mig haha, som jag tänker ta i nästa inlägg... tar från början om allt om mig, sen får ni rätta mig om ni saknar något :) puss så länge, hörs alldeles strax!

 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0