dags igen :)



Italien ; Drar snart till Italien, sola & bada.. och umgås med alla mina kusiner kommer bli helt underbart!.. träffa mormor, äta hennes goda pasta & egna gjorda vin på deras vingård..äääta äkta vaniljglass längst stranden på nätterna och bara umgås! kan det bli bättre (?)

Paradise Hotel ;  Haha tro det eller ej, men älskar att titta på danska PH och jag har själv sökt till svenska som ska börja spelas in i höst, man får se om jag kommer med :) man kan alltid hoppas.. ja menar vem vill INTE ha me en partyprisse ? ;) .. grrr mjaaaoou på mig...

Mina småsyskon ; Tror inte jag har sett några sötare barn i hela mitt liv, dem är så jävla fucking stört söta.. och min lillasyster Angelina man kan se direkt på pricken att hon var lik mig när jag var liten.. lika busig & så otroligt söt!.. och påtal om min lillebror, världens finaste ögonsten som älskar sin syster ''mig'' till döden.. det märks så starkt när jag är med han, ingen får hålla mig i handen BARA han och det är hans syster ingen annans.. syskonkärlek fifään!



Kissie ;  Ska berätta nu varför så inte alla får flipp på mig, visst hon är grym bloggare.. intressant och läsa osv.. MEN, hon ska föreställa en STORBLOGGARE men snor allas idéer hela tiden, det har man märkt skarpt på henne.. my new bff? men snälla, om du nu är så jävla grym på blogga som du tror.. visa då dig bättre och ha dina EGNA ideér.. och hennes röst, den får hela min kropp att rysa.. fyfan va äckligt! typiskt en brud som inte kommit in i puperteten än och pratar lika ljust som en ... aah fyfan säger jag bara.. tål inte det, men de bra storbloggarn.. keep going! ;) gör det du är bra på, sno ideér  :)   pajjas

Myggor ;   Nej för helvete, myggjävlar!. .. har myggbett ÖVERALLT.. fyfan vad det kliar och jag får panik nästan hela tiden, dö era jävlar.. sluta finnas vafan är ni för nytta? jävla skitar som flyger runt suger på folk... fan fick ni inte napp när ni var små för att stoppa in i käften eller?

För varmt ; Jaa det är för varmt på nätterna, jag kan inte sova för det är varmt... har fönstret öppet, fläkten igång men ändå är det äckligt varmt? asso .. fuck it,  jag pallar inte haha ... snö kom ? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0