yes!

Fixar mig och dricker lite baileys! otroligt gott, och importerat från Italien mouahaha ;D  skämtosido! :)  ... väntar på Marielle, sen när vi är klara ska vi möta upp Abbe! sen ska vi dra mot centrum, möta resten av packet och dricka och ha sjukt nice... länge sen jag träffa alla och fan vad jag saknar dem! .. ikväll blir det ut me högklackat och dansa skiten ur oss! ,

xoxo i know u love me ;)


minns ni denna baby blåa klänning jag köpte inför Italien resan, har den på mig ikväll .. men klippt av den sjukt kortare så det är finare när man har klackat och ska ut o dansa, för annars såg den bara ut som strandklänning! .. sjukt nice ! ;)

sjukt fin till min vackra solbränna jag fick, mer '' svart '' :D:D

( Den fast i rosa ! )


 

Nu bloggar jag inte mer förrens imorgon, hoppas eran onsdagskväll blir kanon .. XoXo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0