mjaou!

Godmorgon älskade blogg! vaknade för 2 timmar sedan ungefär, fick ett samtal och blev skit glad! .. mer säger jag inte , feel the pain ;)  .. idag ska jag fixa mitt rum, tvätta & fixa där nere.. göra fint innan mamma kommer hem.. :) vet att hon brukar läsa min blogg, men hoppas hon inte gör det nu då ! haha (: överraskning !

Ikväll ska vi ut tror jag, ska träffa Sara och andra brudarna ... sen får vi se vart vi drar någonstans inget bestämt än.

Igår iallafall så kom jag hem runt 2 , träffade min vän Stefan snacka lite skit över några cigg .. 2 timmar typ! massa snack som vi hade missat , var kul att träffa han inte så ofta jag gör det dock.. kom hem och föll pladask i min säng och sussa sött! ...  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0