torsdag

Hej bloggen, har inte kunnat blogga under hela dagen har varit mycket att göra.. har haft FN rollspel i skolan idag från klockan 9.00 till 14.00 .. det gick faktiskt mycket bättre än jag förväntade mig ! :) .. sen drog jag till Sara´s pappas jobb och tvättade av hennes bil, har haft sprängande huvudvärk hela dagen och varit HELT förstörd! ... somnade 18.00 ikväll och vaknade runt 22.00 .. sen gick jag ut me hunden och ja e fortfarande jätte DÖD i kroppen. :( .. ska lägga mig nu igen och sova ut, har ont i huvudet fortfarande och vill bara sova ! .. tegel förresten var ingen höjdare drog hem efter ett tag och la mig !.. i helgen har jag & sara planer :) mycket roligt återkommer imorgon ! pusspuss GODNATT :D

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0