onsdag

Godmorgon bloggen ! :) .. uppe och dricker Café latte .. mycket gott! , från klockan 8.20 - 15.20 har vi tid för nationella i Svenska B.. det ska gå jätte bra har jag bestämt.  Vad ska jag göra senare idag? jadu, ska nog hem efter nationella när jag är klar, sen ska jag ut me min vovvsing ! :) och sen får jag se faktiskt.. känns som att jag planerat något men kommer inte på vad det riktigt var ? :/ hmm....

Min helg har jag inget bestämt för på fredag ska jag ta de lugnt bara, lördag blir det nog filmkväll med några brudar till mig, det är ju sen trotsallt påsklov ! :) då har jag inget planerat förrens på onsdag! ... ska till Gillinge göra något med alkoohol och droger som e nytt den 1 april i år .  Sen ska vi på kryssning på kvällen har jag för mig ! :) .. mycket mysigt! ...

men jag återkommer senare idag, när jag gjort klart nationella ...eller när jag kommit hem och orkar skriva inlägg igen haha ! :)

PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0