nämeen :)

Har duschat klätt på mig, men har ingen aning om hur jag ska ha mitt hår.... hmm uppsatt , nedsatt? bläää blir galen på sånt!!, ibland tänker man tänk om det INTE fanns hår? haha skönt de skulle varit :p....  nej men ska sminka mig fixa mitt hår, sen är jag redo för utgång till festen! 18 årsfest, me masssa folk och drag =)  fitt fore fight!! =)) ... har druckit martini med mamma idag, mycket mysigt i solen =).. dags för öl sen hhaa =) .. fick med mig Sofie dit också, mycket roligt ! älskar att vara i hennes sällskap :) underbar tjej! <3 ... men iaallafall känner alla där, men roligt me sällskap av en grymt skönt brud också ! :) vad ska ni göra ikväll?? ... Pusspuss

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0