Måndag!

Hejsan alla underbara läsare!,  vaknat och ätit frukost .. druckit kaffe helt gudomligt gott ! :) .. igår så var jag så fruktansvärt trött så jag hann inte blogga något innan jag gick och la mig. Men har fått bilderna från i fredas iallafall när vi var hemma hos mig och grillade och rökte vattenpipa ! :) fick några schyssta bilder från Nadin. Ska få bilder från Sara med, från brasan den kvällen ! :D haha ! ... idag ska jag ta det lugnt, får se vad jag ska göra. Har ont i magen fortfarande från i helgen så får se vad jag orkar ! ...plugga teori är iallafall något som står som etta på min lista idag!... sen får dagen glida på som den kommer...

Bilder från mig i fredags innan vi drog till brasan och träffa alla :




/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0