högklackat ...

Dåså! högklackat, sminket klart.. blev utsläppt , för alla tycker jag e finast i det .. så, så fick de bli ;) ... massa armband som låter haha, svarta leggings och fin tunika osv... bla bla bla :p hahha =) , hoppas dem har kamera på plats för då blir det mycket bilder imorgon! men känner jag Emma rätt så har hon kamera och alla andra med :) så bilder får ni imorgon! dags att röra sig mot bussen, och ha en sjukt skön kväll med alla underbara människor ! :) 

  För er som bara ska ta det lugnt hemma , kan jag ha en frågestund tills imorgon ! , fråga vad ni vill... inget taskigt eller privat utan allt annat, så ska jag göra mitt bästa ! :) PussPuss
 
 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0