hemma efter mycket slit och stress

Herregud säger jag bara, jag kom till gillinge med ett glatt trött leénde.. var där 8 , började strax efter 8.. var klar me alkohol/droger runt halv 12... drog till bussen, fick ett sms av nadin '' det blir ingen kryssning '' .. jag blev fett förvånad och ringde genast upp Alexandra! .. veet ni vad fittorna på siljaline har gjort, dem hade AVBOKAT våra hyttar :O  :@  jag blev rasande, skyndade mig hem till Alexandra och ringde upp dem ett antal gånger och skällde ut dem och hotade me att stämma sönder dem om dem inte fixade det! för DEM hade gett oss fel information, och jag blev rasande och kännde hur mitt temprament bara kokade över! ringde upp och skällde ut folk, tror ja skällde ut minst 10 stycken på silja haha ! .. fyfan hur kan man göra något sånt? dem ger oss inte information och vi får lida för det? jävla fitt*r ... men efter mycket tjat och bråk me dem så fixade det sig, vi bokade två stycken nya... får jag tag i dem, minns 2 namn på dem.. nej 3 stycken.. ska slita dem i stycken, man GÖR INTE SÅ! ... skit bolag, hädanefter blir det VIKING LINE! ... äckel silja line! fyfan säger jag bara , grymt besviken på dem! ...   men iallafall.. kom hem för en stund sen, är sjukt stressad! , ska få i mig mat, och har precis rastat hunden, börjat packa smått ! , måste få me mig allt.. glömmer jag något blir jag rasande, vet inte ens vad jag ska ha på mig ikväll! så lägger ner lite olika grejer... men men , åter till kryssningen! måste fixa o trixa innan vi drar! eventuellt får vi skjuss in av mina kära vän Stefan, annars är det stress till 17.00 tåget !!! .. men vi hörs !! PUSSPUSS , ska ha gaaalet kul ikväll me alla goda vänner ! :) 

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0