fredag och påsklov ! YESSSSSSSSSSS


Heeeeeeeeeeeeeeeeej alla glada :D ,  jag är på toppenhumör, gissa varför? jo det är PÅSKLOV :D .. jag ska ha ett jätte skönt lov, kryssningar, brudkvällar & bara njuta av fritiden.  Vad ska ni göra?. .. 


Lite planer för dem kommande månaderna.

Kryssning & nya grejen på gillinge 8 april [ ]

Emmas 18årsfest 10 april [ ]

Jessi fyller 18 år ! 11 april [ ]

Teori & Uppkörning [ ]  :)

Studentskiva 13 maj [ ]

Mösspåtagning ? [ ]

Gubbskiva 1 juni [ ]

STUDENTEN  5 JUNI [ ] !!!!!!!!!


Har säkert glömt massa som jag ska göra, om ni kommer på så fyller jag bara i haha ! :) lite vimsig just nu ! ...
men jag ser fram eeemot de så sjuuukt mycket ! :) aaaaalo 2009 bästa året!!! :D

Vad händer annars? solen skiiner, jag är skit glaáááád.. jag ska träffa Sandra & Josephine senare idag.. fika och mysa bara.. ikväll ska jag inte göra något speciellt alls. ta de lugnt hemma , Ingen dricka för mig i helgen!  ska spara mig till Onsdan på kryssningen istället... =)  vad ska ni göra i helgen? några planer?? :)  dela gärna med er.... PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0