:)

Hejsan bloggen, när Sarah gick så gick jag upp i min säng och däckade en halvtimme.. sen kom min bror hem me hans kompisar och förde liv så jag vakna,..men bra de för min bebis ville gå ut ! så vi gick på en promenad så hon fick göra sina behov ;) ... nu ska jag börja packa smått, och lägga mig tidigt! ska upp klockan 7 imorgon! .. gillinge som gäller , andra skit regeln som kommit om droger/alkohol ! .. orkaaaaaaaaaaaa! efter de ska jag hem ut me min vovve, sen till båten me alla brudar ! ... Johanna stannar hemma för hon blev sjuk, men en killkompis fiska upp hyttplatsen ganska fort, så vi e 4 nu iallafall i min hytt ! :) mysigt! ,  har ni haft en bra dag? det har jag! tack Sarah för en underbar dag... Älskar dig :)  , nej nu ska jag titta tv, och sen försöka orka packa.. tänka på iallafall vad jag ska ha me mig, blir festkläder osv... Ha en toppen kväll så hörs vi imorgon innan jag drar till båten! ska mysa extra me min vovve ikväll eftersom hon får sova själv en natt :( pluttan <3<3  PUSSPUSS

/ C

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv hjärtat :) <3 Älskar dig med!

2009-04-09 @ 20:15:39
URL: http://saaahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0