C'a'szh.

Du heter : Caszandra.
Smeknamn: Kär barn har många namn :)
Ålder: 19 år.
Ögonfärg: Kristall blåa :)
Hårfärg: Brunt.

Längd: 169.
Civilstånd: Singel.
Beroende av: Mina vänner & njuta av livet.
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt långa/tjocka hår & mina vackra ögon.
Hur imponerar man på dig: Man ska vara sig själv, charmig och ha humor. '
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: '' Nej fan. Glömt :( ''
Vart bor du:  Vallentuna
Trivs du där: Absolut ! men skulle vilja flytta.
Vilken alkohol föredrar du: Öl & goda drinkar.
Vad är ditt mål i livet: Att bli rik & flytta utomlands.
Vem ringde du senast: Danne Andersson
Vad sa han till dig :  '' Hej vad gör du?, kom till Empoli är här ''.
Hur känner du dig nu:  Trött & seg.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart & brunt.
Är du blyg: Nej oftast inte, är väldigt framåt.. men finns vissa undantag :p
Vad skulle du göra om du vore en kille för en dag:  Kissa Runka & Ha sex!
Vad är det värsta du vet: Väckarklockor, Falska människor.
Har du bra vänner & äkta vänskap: Ja det har jag ! , vet vilka som är äkta och inte.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om mina vänner.
Tycker du om sushi: Ja det gör jag ! jätte gott!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, Dipp eller Popcorn!
Bor du med båda dina föräldrar: Nej jag bor själv med mamma!
Hur många syskon har du: Jag har 3 bröder & 2 systrar!
Är du hel svensk: Nej jag är halv italiensk / svensk.
Tycker du om närhet: Ohja ! , jag älskar närhet från folk!
Har du piercing: Ja det har jag ! Tungan&Näsan ... ögonbryn på ingång.
Har du tatuering: Ja det har jag , mina ögonbryn haha :) .. ska göra en till inom kort.
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt Vatten eller Coca cola.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja det har jag ! så mysigt.
Är det okej att gråta: Ja såklart. vrf inte?
När grät du sist: Någon vecka sedan, då allt kom tillbaks som en kloss på en själv.
Vad är det finaste du har fått: Har fått så mycket fina saker av alla nära och kära!
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon: Vad skulle jag inte göra? jag skulle göra allt!
Vad gör du om 1 månad och framåt: Tar studenten , resa utomlands & jobba.






/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0