22.08

Äåååh blir galen, tittar runt efter studentklänning! , måste MÅSTE måste hitta en denna vecka.. fan snart står jag där, och ska springa ut ! :O shit det är runt 6 veckor kvar, sen springer jag ut .. och aldrig mer går tillbaka till min underbara klass underbara lärare ( vissa ) ... :/  får hälsa på ofta ! :) .. har hittat några fina studentklänningar, men veeet iinte åååh .. beslutsångest!! , måste åka i helgen och kolla på klänning.. om jag inte hittar någon på internet.  Någon som vet någon bra sida me fina klänningar som man kan ha på studenten?? ... skriv snälla!!!! skulle uppskattas väldigt mycket...

nej nu ska jag upp i min säng och lägga mig, har en stor dag framför mig imorgon ...  nervös som fan :/

puss så länge, så hörs vi imorgon <3

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0