12.15

Guuudmuuuurguuuuuun alla ! :D underbart väder ute, jag somnade runt 2 igår natt.. titta på sjukt roliga filmer som gick på tv:n hela kvällen/natten... igår var jag bara hemma faktiskt, var sjukt hängig och trött !! .. det var skönt att ta det lugnt ! , vad gjorde ni alla andra igår? ... Idag ska jag nog bara ta de lugnt, städa osv... sen busa me vovven!, Ikväll ska jag eventuellt till en stor brasa grilla och chilla me alla underbara människor ! :) .. dem gjorde de hela kvällen/natten igår också, men var för trött ! .. men om det blir något ikväll är jag nog på ! =) ... vad ska ni göra ikväll? .. vad skulle ni gilla om en frågestund kanske? ni får ställa vad ni vill för frågor, så besvarar jag dem ....

 PussPuss

 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0