11.12

Hejsan bloggen, vaknade upp med ett leénde på mina läppar... och min spralliga hund blev helt galen när ja vakna :) ( GLAD ) :D .. nu har vi båda vaknat, vi ska ut i solen idag hela dagen... möta upp min vän Sarah sen ska vi leka idag.. får se vad vi gör, vad lilla Chila vill göra ! :) .. soolen skiiner för fullt här vid mig, jag kan inte önska mig något bättre ! :) vad ska ni göra idag? .. ja ikväll ska jag iallafall lägga mig tidigt, ska till gillinge imorgon, och sen är det kryssning! .. måste packa idag.. japps de måste jag! PÅMINN MIG! .  Imorgon drar vi brudar & grabbar ! :) ska bli sjuuukt kul.

 haha min sötnos, sitter här & skäller på inget :p hhahha  pucko :)  <3 

  nej nu är det dags för mig att ta en skööön dusch, sen fixa mig.. sen ut i solen och mysa ! :) vi kanske ses i centrum folket? :) PussPuss

 / C
                                sommar 08 :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0