tack alla.. =)

Godmorgon! Har precis ätit sen frukost och gjort matlåda tills kvällspasset.... gaah gick ju skit bra igår, kan ju allt inom det området eftersom jag jobbat med det förut! Så jag behövde bara 1 introduktionskväll .. och det gick ju super, så nu kör jag själv från 17.00 - 00.00 ikväll ! :) ska bli kul! och imorgon blir det jobb från 9.00 - 15.00 sen går jag på helg! ska nämnligen träffa mina brudar och grabbar i helgen! vi ska vara i min lägenhet sen blir det utgång, jag e så taggad och glad... har skrivit anställningspapper, om man gör det innan man ens börjat jobba så tror dem ju stenhårt på en ;) och dem blev inte besvikna som dem visste att dem INTE skulle bli! känns toppen! Allt e på topp nu, lägenhet, heltidsjobb, underbara vänner och sen har jag ett till jobb på g på sidan om... kontaktperson :) AWESOME!



Utan mina vänner, min familj skulle jag aldrig stå där jag står idag.....ni har hjälpt mig framåt på vägen och hjälpt mig att kämpat ända sen gymnasiet, när jag gick i gymnasiet hade jag 4 jobb samtidigt som jag gick i skolan.... jag var nära på att hoppa av skolan för jag var så ''skoltrött'' trotts att jag bodde 10 min ifrån ? ... Jag tackar idag alla som stöttade mig så jag klarade av studenten, ni som stöttat mig genom mina val, låtit mig göra mina misstag och lär mig utav dem... alla jobb ni berömt mig för, hjälpt mig att gå vidare från mina ex.... Tack alla!! och ta åt er ni som vet att ni varit där för mig, och nu en lägenhet... det ska firas i helgen, firas att jag har så bra människor runt mig!!
Oj vad långt inlägget blev, men var tvungen lätta på mitt hjärta...... med det vill jag avsluta.. Jag älskar alla som funnits/finns där... och jag älskar mitt liv, allt är perfekt!! :))
Jag & mami, balen i 9an.


Och lite bilder från min student, nära och kära... och mitt ex Isse.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0