När tankarna flödar....

22 år nyinflyttad i centrum... trivs som fisken i vattnet, älskar mina vänner och min familj.... tycker om en kille, jag vet inte vad jag håller på med, tycker jag ens om han (?) eller är det bara sexet.... gillar jag att vara singel, fast ändå är jag en förhållande tjej har alltid varit! Hittar ingen bra kille, alla är idioter, men han är han bra för mig ? jag vet inte om jag vågar ta steget att se om det kan bli något, eller ska jag fortsätta mitt egna race.... där jag jobbar och där alkoholen flödar alldeles för mycket ibland, Nej jag måste sluta! Sluta tro så mycket, jag älskar alkohol och jag älskar att vi ses! Jag vill inte förstöra något, ska jag berätta för han? eller fortsätta som jag håller på nu? helvete jag vill bara hitta den där rätta, han som gör mitt liv underbart, han som får mig att må bra.... får mig att få fjärilar i magen, jag vill bli varm i hela min kropp när han kysser mig, och den killen får mig att bli varm i hela kroppen när han kysser mig (!) är det ett tecken? annars ger jag upp. Nej jag tar min öl lutar mig bak och drar in i dimman igen.

Jag älskar att dricka alkohol, jag har kommit in i det stadiet igen.... i don't give a fuck, jag sköter mitt jobb.. min ekonomi, så let's fucka ur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0