Fredag, me like..... and i love you all.

Hemma från jobbet, ska nu slänga mig fort in i duschen duscha kroppen, helt underbart väder.... man dör ju nästan av värmen :-) nu ska vi njuta av det lilla sen kommer snön, hörde att det ska snöa dem närmsta dagarna? men sen står det plus 20 grader i sthlm? vad ska man tro? hmmm... aja, ska duscha fixa mig, sen ska jag och Danne gå till systemet sen hem till Helena och parta ikväll... får se om det blir spontanutgång, känner jag mig själv rätt blir det spååårning ikväll hahhaa! =) Så skönt när man nu bor granne me krogen har liksom KRYPAVSTÅND ;) haha! *skämtåsido* ....
Ska ni göra ikväll? hemmakväll? hemmafest? krogen? :) Tell me. <3


Chill på min balkong förra helgen :)
Osminkad, al natural... :$

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg!

2011-09-09 @ 17:07:23
URL: http://dewez.blogg.se/
Postat av: MADDES

Tittar in och önskar dig en riktigt fin fredagskväll!

2011-09-09 @ 18:06:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0