‎'' Who are you to judge the life i live? I am not perfect and i don't have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean. ''

Nu var det länge sen jag skrev något! Och nu kom suget fram igen hehe :-) Jaha vad har hänt (?) inte så värst mycket förutom att jag jobbar och står i... har köpt en ny bil också audi a4 min finis! ... och idag var jag och piercade mig tog en till i ögonbrynet och en i tutten... kan säga såhär..tutten O M G ! kändes som att nån stack mig med knivar i magen och det stramade i hela min mage gjorde sååå OOOOOONT! BLÄ! .. men nu e det gjort iallafall längtar tills den läkt :)
Så nu har jag 9 piercingar....

Två i ögonbrynet bredvid varandra
En i tungan 
Näsan
Tutten :-)

Och 4 st i öronen... vill ni jag tar kort och visar er ? skriv då :)


Nu efter jag kollat klart på Sex and the city ska jag försöka sova lite... lycka till säger jag bara, skulle ta en powernap vid 8 och vaknar vid 10 blää... imorgon blir det jobb till halv 7 och sen mumsdricka! ska ni göra i helgen ?Puss.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0