I'm back bitches!

Hej alla söta.
Har varit idag i Täby C och gått runt i alla affärer med min kära bror och mami, vi köpte massa kläder smycken och presenter ... hihi och det är såå mycket rea överallt, hittade en asfin udda adidas tröja som va halva priset men köpte inte men tror jag åker tillbaks o gör de imorgon ångrar mig nu daaaaaaaaaaaaaah !!! :( Hittade två tunikor, en siden skjorta, massa örhängen och halsband. Nu e jag hemma och e helt död, ska chilla ta de lugnt titta film och bara mysa.. sen får vi se vad jag gör, hihi PUSSEN!

mammas lunch, kyckling med cashewnötter :)
Bror's mellan sushi.
Min , äggnudlar kyckling och wokade grönsaker.. smarrigt.
Sen fick jag en koskenkorva av bror och hans tjej från när dem var i Finland :)
Vill ni att jag fottar smycken jag köpte kommentera då?, så kommer dem upp i nästa inlägg, dem e så fiina dööör!

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

a lägg upp på örhängarna ;)

2011-08-07 @ 15:43:57
URL: http://marianilsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0