....

Jag har aldrig kunnat älska någon efter dig, du satte spår i mitt hjärta.. du har gjort så jag är rädd för att binda mig igen, kanske är det för att jag inte hittat den rätta eller så är det för du gjorde mig så rädd? Har du förstört mitt liv efter det som hände? Jag hoppas att det inte är pågrund av det... Jag kommer då aldrig hitta någon att dela mitt liv med utan att vara rädd. Jag hatar att jag gav dig hela min barndom men ändå så älskar jag minnena, vi har minnen som folk skulle döda för att få.. hatar att du gjorde bort dig grovt, hatar att vi slutade som ickevänner... hatar att du var så jävla dum i huvudet, men mest hatar jag mig själv som tog tillbaka dig... men jag hatar inte dig jag hatar att du inte valde att tänka med din hjärna. Jag går vidare med huvudet högt men samtidigt kommer jag alltid ställa mig frågan var det värt det? Är det värt det?

Ge mig prinsen i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0