Tankar funderingar, sova borta...

Ikväll ska jag sova borta har jag beslutat, är så fruktansvärt sur och irriterad just nu ... hatar verkligen när man bestämmer saker me folk, sen så hör man inte av den personen på hela dagen, utan man själv måste skicka ett sms och kolla typ om den personen fortfarande leveer (?) och sen kommer självklart dem dumma bortförklaringarna också, självklart.. dem får vi INTE missa (!!!!!) viiktigt (!!) ...

Så jag drar och sover borta inatt, sen får vi se... myskväll i need big tiime!, och imorgon ska jag till ungdomsmottagningen och göra lite saker
( nej jag har inga sjukdomar nej jag är inte gravid ) utan ska fixa nya p-piller bara, dem e såå slut.. men jag har inte sex, vill bara ha de för säkerhetsskulld :P haha! eller (?) ;)

Nästa onsdag drar vi på kryssning också, haha känns så vanligt för oss eftersom vi åker kryssningar heeela tiiden haha, så det är inte väärsta grejen för oss, men det ska bli skiit kul, asmkt folk åker som vi känner.. och de kommer spåra as usual! .. inge turkiskpeppar för mig denna gång, brudar help me.. haha!



Jag har verkligen försökt och försökt, varför behandlas man som luft (?) jag har inte gjort något annat än varit mig själv och varit snäll, jag har försökt.. och du vet väl att du fuckar min hjärna nu, och jag säger nu att nu är de NOG, nu sätter jag stopp för mig själv... jag är så värd något mycket bättre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0