Känner du så?

Så vet du om du är kär ..

1. Så fort telefonen piper till önskar jag innerst inne att det är ett sms eller samtal från honom.

2. Hans namn dyker upp i många
av samtalet jag har med alltifrån vänner och familj till kollegor.

3. Jag undviker att planera in hela helgen
i hopp om att just han och jag kanske ska hitta på något i stället.

4. Jag kan bli lite smått avundsjuk när han pratar med andra tjejer

5. Så fort vi har gått ifrån varann
saknar jag honom något så otroligt mycket

     

6. Det pirrar i magen då han kysser mig.

7. Jag känner mig trygg
i hans famn.

8. Jag blir glad så fort jag ser en bild på honom/hör hans namn.

9. Han är det sista jag tänker på
innan jag somnar och det första när jag vaknar. 

10. Jag känner att jag är stolt
över honom och presenterar honom för alla i min närhet!

( snodde listan av min vän Sabinaa hihihi :)  ( dock ej bilderna )  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0