Fredag, myspys och zaiko bror :D

Heej alla sötnosar! kom precis hem från centrum
drog ned till Marina och checka läget, där Micaela också var
mycket mysigt! , tog några cigg snacka skit i underbara värmen!
sen drog jag och gjorde lite ärenden, samt köpte en fin present
åt Mian som blir 35 år imorgon som vi skall till på fest :)

Jag skulle ut och ta en cigg, kollar mot pizzerian...
där står en kille ( eller flera ) men iaf en kille jag känner igen
mycket väl, så jag tittar noga igen.. jovisst var de min bror
och hans galna kompisar! ... sen så satte sig bror bak i sin egna bil
så jag undra vafan ska en annan köra hans bil ? ok ?
Självklart så tog min bror fram en öl och klunka haha.. sen ropa
jag på han, då hörde jag han säga '' är inte de min syrra, hon e lik henne ''

Haha , då hade jag lust ge han en nackspark :) nej men iaf.. så vi hälsade
skrek lite på varandra, syskonkärlek (: mwahahaha!

Han skall på en clubb i Norrtälje ikväll, jorå dem var här också en stund nyss
och förade lite :) haha ..
då åt jag min otroligt goda sushi i sällskap av han o hans kompisar
Emil mådde inte bra av att se mig äta ' ' fisk och ris till så han flytta på sig rätt snabbt haha!


Nuu har dem dragit , och här sitter jag och kämpar me min förkylning
Emil sa att jag skulle dricka ren sprit, för då blir de bra sa han? ska man de kanske?
ney fy, ingen alkohol orkar inte..
ska ha myskväll ikväll me mami och min älskling
som kommer efter 11 ikväll :) sen så skall vi sova, sen drar vi till Öregrund tidigt
imorgon på dagen, :) Härj härj :D:D







Kommentarer
Postat av: Elin

Åh krya på dig! :) Jo allt är bra här ^^

2010-03-26 @ 18:50:41
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0