Ah viissstttttt

Hoome sweeet hooome! :)


Idag har jag jobbat all day long..
sen drog jag till centrum och mötte upp brudarna
och sedan såå tagga vi till kondis och fikade snacka skit
sen drog jag och Älex till en skoaffär.. 70 % reaallt
så jag köpte 1 par adidas skor, fett snygga och ett par
asfiiinaaa björn borg skoor.. båda kostade in real 799 :- kr st
men de blev 479 : - tillsammans, snacka om nice kap eller vaad ;)

Sen min mami kom, hon skulle tatuera sig .. så jag följde me henne
dit till taste of ink bäästa =) .. sen vi tagga till donken, sen hem

Nu sitter jag här, chillar.. och undrar vafan man ska göra?
ta en dusch, ut me min bebis .. sen ska jag fan lägga mig
och chilla framför tvn .. sen soooova!


  chillnation, de e såhär viii gööööööööör!





PeeeeJjjzzz ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0