lön + lön + 4 tusen? :)

Godmorgon alla !

Tror ej det är så många vakna nu, eller jo iof ni som ska till skolan och jobbet.. resten ligger väl och myser under det varma täcket i sängen, som jag också skulle vilja göra nu! .. men nej nej, idag är det dags att jobba! :)
Inget att klaga över så :) ...när cashen rullar in ;)

Idag får jag lön, faktiskt 2 stycken... + att mamma sa att jag hade 4 tusen på mitt swedbank konto som jag haft från flera år tillbaka när mamma jobbade där, och hon har jobbat på nordea i 10 år snart om inte mer.. så det var inte dåligt :) perfekt inför min 20 årsdag och kryssningen :):)
och mitt underbara sweet twenty party ;)

Idag börjar jag 9 och slutar 17.00 .. då ska jag och Nadin dra och sola :) och sen får vi se vad vi gör :):)
chillnääni bara som alltid, haha ... =)


Ney nu ska jag ta något att äta, sen ska jag rulla.. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0