Hemma

Efter en lång dag i Åkersberga!

Åkte dit vid 3 med Nadin till Jessi, hon skulle färga håret lila/svart.. och göra inbakade på ena sidan.. så vi satt där från 3 till över 7 ikväll, drog en sväng förbi affärerna köpte skor.. och chillade snacka om allt mellan himmel och jord....

Älskar min guurlie gurls mest av allt :)
underbar dag me dem underbaraste! :) tack brudar.

Jessi plattade mitt hår och klippe lite av min lugg också, haha :) mitt hår är verkligen GAAAAAAALET långt när man tänker efter, det är långt när man ej plattar.. men när man plattat DAAAAAAMN säger jag bara! haha.. dags att klippa av sig håret eller ? är ni dumma eller, många skulle döda för mitt hår ;)  haha !

Nadin färgar haha :)

  

Nadin tar ut färghelvetet haha efter många jävla timmar.. :p

 

Sliten Caash haha , som var gullig och följde me NADIN!

 




Haha när jag har det plattat , ahha :)




HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

mihiii älskar dig!

ditt hååååååååååår kvinnaaaaa!

2010-02-24 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0