.. AJ!

Hello bloggen... vaknade me ont i magen imorse, jag ska inte blanda olika drickor när jag är ute.. men lär mig aldrig det, igår blev det rosé vin , öl , drink & xider... och jag ska inte blanda, min kropp klarar inte av det men jag tänker aldrig som sagt på det förrens dagen efter då jag ligger i fosterställning och typ dööööör!
skulle träffat min habibi idag, men blev ju inte så dumma mage! .. =(  så får bli i veckan nångång (: längtar efter dig bebo..

Ajjjjjaaaa, i veckan blir de visningar och träff me vännerna... sen på lördag blir det kräftskiva uppe i Öregrund me massa folk, Marielle & Lillis följer me mig :) mina bästa! =)  ...



Nej nu ska jag göra någon nytta haha .. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0