Lillördaaaag!

Lillördaag = utgång! yes yes ... idag har jag kört, och han jag körde me fatta inte varför jag hade tagit 10 lektioner när jag var så duktig haha! yayaya, dubblat alla passen så ja kan ta mitt körkort!.. sen drog jag mötte Nadin & Sara vi åt lite, jag & nadin hitta våran bästis ... G unit ankan! coolast ever <3 hahaha .. sen vi drog ner hämta moppen drog till mig jag & Nadin för Sara skulle jobba.. vi låg i soffan deeega haha kolla tv... sen nu har jag ätit, ska fixa mig sen ut me brudarna + killarna ... puss så länge.

Sötnosen igår när vi fika :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha G UNIT HAHAH HAN VA TUNG FAN!

2009-09-02 @ 23:26:02
Postat av: Sara

haha vilken jävla bild på mig

2009-09-03 @ 23:11:22
URL: http://sakic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0