Tankar!

Sitter funderar på så mycket som händer i mitt liv just nu, har förlorat en vän jag känt i många många år.. som varit min bästa vän ... vi sa upp kontakten häromdagen för massa som hänt! vi får se om vi tar steget och pratar ut eller om han ska vara feg och bara sticka ? om han kan slänga snart 9 år i sjön, visst! men det kan jag inte.. visar bara vem av oss som är mogen.. vi får se!

Annars så är jag förkyld, mår bra... har suttit och tänkt på en viss sak idag, varför är du så kall och konstig mot mig? kan du inte bara säga en sak så gäller den.. först är du kall .. sen ber du mig komma i helgen? asso jag förstår inte... aja, du får säga va du vill .. kan du ej förklara finns det inget mer att säga

ska nog träffa min syster i helgen om hon kan ... ska gå på bio och äta något gott tillsammans hade vi tänkt! hon blir 13 år snart :] stor tjej! minns fortfarande när jag var så ung.. gud va tiden rinner iväg.. jag fyller snart 20 år! helt sick ... sen på söndag ska jag jobba på natten till måndag! så det blir skönt...

Sen har jag oxå insett vilka som är ens äkta vänner, och vilka som snackar så mycket skit bakom ens rygg.. det roliga är att jag får reda på det genom vissa personer.. och det är så pinsamt att dem/den tar ens kontakt me mig ahah ..get a life! jag lever mitt liv, jag älskar mitt liv. jag har mina vänner behöver inga FEJK! get out..

17 oktober blir en av mina närmsta tjejkompisar 20 år! vi ska fira det i en stoor lokal me massa folk och temat är tecknat ;D hur kul är inte det? frågan är bara vad man ska vara haha, förslag någon? har fått några.. haha :]

Nadin ska nog oxå me mig dit :] kommer bli sjukt kul.. vi kanske ska matcha varandra i något?

Aja, åter till mina halstabletter och musiken! cya puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0