iiih =))

Heeej bloggen (:  satt o prata me en vän på msn ... körkortet måste fixas! och det ska göras fort !! ... nu får de vara nog,  jag trodde jag hade mest problem me alla vägskyltar, men icke sa nicke ;D jag grejja dem flesta när mamma förhörde mig ... nu äre bara tuta o köra .. =)  ... jag gjorde provet nyss på datan fick 57 alltså godkänt på första försöket..   jaa vad gör jag då annars, myser i soffan bara.. somnade me chila på golvet idag hahah =) sen kom mamma hem fick ja värsta käften i ansiktet för hon skällde, så ja kissa nästan på mig och flög limmad mot taket kändes de som .. haha :) busfrööt.

jag väntar på god middag som min mamma gör just nu ... hon gör ju alltid god mat, snart är det one tree hill ... och ja ska myspysa me popcorn och me chila till beck ikväll ... sen är det sängdags för det är tidiga mornar hela veckan i skolan *suck* :/ ... runt 8 får jag bilderna av sara, så se till att hålla utkik i bloggen ;D ...  PussKram.

miss those times, but life goés on ...




/ CIAAAAAAAAAAAAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0