:) 15.11

hej underbara blogg! .. solen skiner och det är helt fantastiskt ute!, kom precis hem från skolan ... har haft samB idag .. hela dagen, och sen gjorde jag mitt tal och pm i svenska nationella klart idag som jag ska ha imorgon ! , är 3dje som börjar imorgon klockan 10.00 :|  fan de e pirrigt, men ääsch .. har ju en underbar klass så behöver inte känna något hot, men det är bara jobbigt stå där MINST 5 minuter prata om ett tal.....  men får köra hårt ! :)  ... ja vad händer idag?  , inget ta de lugnt, får se sen kanske träffar brudarna .. men ska iallfall ut på långpromenad nu me min vovve ! ... sen får jag se! :) fixa lite för skivan kanske som är på söndag? .. Johanna fyller 18 idag! grattis på din min gummsan ! :)) .. på lördag ska vi till Johanna äta gott dricka, sen ska vi ut .. får se vart det blir!   annars får ni alla ha en skit bra helg, och ta de lugnt me drickat!! :)  .. återkommer senare, ska ut nu o rasta min älskling ! :) hon hälsar glatt ! PussKram

tänkte bjuda på en JÄTTE gammal bild, här var jag 14 har jag för mig ? hahah ! :) BIIITCH ? NÄÄÄÄÄ :D



/ CIAAAAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0