tankar



torsdag drar jag ju till Öregrund som sagt med massa folk ska bli skiit kul verkligen, men det finns ändå något i mig som saknar ...Isse är i Marocko kommer hem i augusti troligtvis om inte tidigare, men vad sägs om att komma hem nu? saknar dig så jävla mkt! det finns inte ord ..  Nadin åker på lördag till Libanon, asso driv inte? min bästa vän lämnar mig, min älskling har lämnat mig .. :( kommer bli helt galen!  en sommar utan dem två som betyder mest funkar inte.. men hoppas Isse kommer hem tidigare, för vi drar utomlands då till Frankrike 2 veckor till hans systrar :) eller så drar vi en sista minuten till något varmt land.. fint hotell, mysiga utekvällar, goda drinkar & bara umgås!
 
       

Jag ska jobba så mycket som möjligt nu tills jag vet hur allt blir, umgås med mamma.. har haft jätte roligt med henne... vi spela bingolotto igår, aah och jag som alltid tror att jag vinner haha.. jag var faktiskt väldigt nära flera gånger :/ .. resor, bilar pengar osv.. fuck fuck fuck!! :( hahaha .. men som sagt, jag tror inte på det dära, jag tror dem har planerat skiten :p ahahha.. 

  Mina älsklingar  (  Isse  &  Nadin  )

    

Öregrund :

     

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0