Sånt som ...




Sånt som inte händer i min värld ;

Chila blir tillsammans med Andreás , dem skaffar hundbarn tillsammans och hon tar farväl av mig och tackar för åren jag funnits där för henne, men beslutar att Andreás är den rätta och att dem ska gifta sig (?) , jag går runt i min villa själv och har ingen att prata med eller att gosa med? :O

När jag tagit körkort jag börjar åka runt i volvo 740 ? och tycker jag är skit ball och hänger på alla andra coola killar som inte har råd me andra bilar och gasar och stylar för alla och kör runt runt i Vallentuna centrum.
HAHA YEAH RIGHT LÄR JU HÄNDA ;)

Jag
sitter och sörjer för att M J har dött och åker ner till hans familj och blir deras slav för jag avgudade han så mycket, ger dem alla mina pengar och överger mina vänner till dem för jag älskar hans familj så mycket (?)      
 HAHA ALDRIG I HELA MITT LIV , BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ , peddo.


Jag säger upp min vänskap med alla mina vänner för min pojkvän vill att jag bara ska ha tid för honom och att jag ska bli hans sexslav, jag tackar självklart ja och säger hejdå till alla mina vänner som varit i mitt liv i 19 år, börjar sedan min resa som hemmafru och pussar gärna hans fötter när han vill (?) ..
 
haha aldrig i hela mitt liv, kan säga att jag aldrig kommer sjunka till den nivån, jag e för bra för att vara en sån hoé ;)



 / C


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaah kommer aldrig glömma den där sprutan HAHAHHAHAHA vad kallade vi den? Kärlekssprutan? nej? eller? hahhha

2009-06-30 @ 21:39:21
Postat av: Anonym

Yes honey, haha de var den berömda KÄRLEKSSPRUTAN! only for u and me <333333333

2009-06-30 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0